romewekome.reismee.nl

Eerste van de 3 Reitsma- routeboekjes is uit!Een dikke 1000 km weggetrapt!

Eerste van de 3 Reitsma- routeboekjes is uit!Een dikke 1000 km weggetrapt!

Het is zondagavond en we hebben heerlijk in een door Trip-advisor aangraden Italiaans restaurant in Garmisch Partenkirchen gedineerd ...met een zachte grappa van het huis toe...

Vandaag door lieflijk Beieren gereden ...met steeds dichterbij komende bergen..

Morgen 8 kilo overtollige bagage laten terugsturen en op stap met de Zug-Spitze-Bergbahn naar ruim 2900 meter..de hoogste berg van Duitsland...dus even een time-out-dag in Garmisch.

Wat leuk dat jullie zo gezellig met ons mee reizen!

De foto's komen d'r aan..

Saluut van Ank &. Jacob

Douwe

Benieuwd wat je aan overtollige bagage hebt kunnen lozen. Een paar schaatsen, de 3-delige Dikke Van Dale en een pannenset wellicht? Ja, wel licht. Kun je sneller de berg op!
En al 1000 km achter de derailleur!!! Pffff, petje af, voor jullie beiden. ??????????????

Wim en Magda

Helden op de fiets zijn jullie! Wat een kilometers hebben jullie al afgelegd. Super dat het zo goed gaat.
Geniet van jullie time-outdag.
Liefs van ons en goede reis verder.

Jan en Nieske

Wat een super leuke berichtjes!! Het is echt mee-genieten met jullie reis. Veel herkenbare plaatsen beschrijven jullie. Maar wij zijn daar dan wel ooit met de AUTO aangekomen. Veel bewondering voor jullie schitterende FIETS-onderneming!!
Lieve groet!

Marian Smeding

Hio Ank en Jacob.
Fijn om te lezen dat de reis zo voorspoedig gaat. Straks de bergen in, dat wordt weer een nieuwe uitdaging. Leuk om mee te lezen wat jullie onderweg beleven! Op naar de volgende 1000 km. Succes.

Chretienne

Ik bedoel die tussen het groen , natuurlijk.

Erik en Christa

Goed bezig! Wat gaan jullie hard. Heel leuk om "mee te reizen" op jullie avontuur. Tot nu toe zijn de weergoden jullie goed gezind maar ach... je krijgt wat je verdient????

Yvonne /Theo

Heerlijk ,een zeer verdiende vrije dag op zo,'n voorspoedige reis ! We genieten van jullie verhalen .