romewekome.reismee.nl

Erg vals plat....

Erg vals plat....

Vandaag van Telfs naar Pfunds..zo'n 90 km.

Zonder de route op de phone .Het was wennen.Maar het is ons gelukt en morgen weer met alleen het boek.Trouwens ,morgen toch een mooie uitdaging.In de morgen stijgen we 600m.,daarna wordt ons een fenominaal uitzicht voorspeld.we hebben nog geen eindpunt,dat laten we van de benen afhangen.Vandaag in Pfunds aangekomen. Een dorp met herinnering.We hebben hier een paar jaar een huis gehuurd tijdens de skivakantie met ons gezin.Ook op de Reschenpas geskied,maar destijds niet gedacht om er ooit overheen te fietsen.Weer 2stellen Hollanders ontmoet en gezellig ervaringen uitgewisseld,heel leuk.Vandaag voor het eerst op 20km geen zelf meegenomen koffie.Het waterkokertje,de thermoskan en de glazen behoren tot de teruggestuurde huisraad.

Tot schrijfs weer!

Piet en Leny

Nu dus weer "ouderwets" fietsen op de kaarten van het boekje. Moet lukken en het is ook spannend. Succes met alle kuitenbijters.

Annelies

Geen I-phone en geen picknick?? Maar wel verse koffie met.... you loose some you win som! Zonder pieken geen dalen. Zet m op! Kus!

Theo

Het is afzien zo zonder koffie!

Douwe

"Vals plat" in een eufemisme voor onvervalst blijven klimmen. Hou vol! Ooit kom je boven en rijd je vanzelf de heuvel weer af.

Maar even serieus: Let op je remtechniek: steeds alleen kort de remmetjes ff hard inknijpen en weer loslaten om ze te laten koelen. Vooral met al die bagage lopen die blokjes, zeker in de hitte, snel warm. Controleer ze elke avond en vervang ze op tijd.
Veel plezier samen en blijven genieten !!!!!

Eke van weeghel

Als ik weer in Haarlem ben zal ik beter reageren .Morgen met het vliegtuig en een verpleegkundige terug .Geniet van jullie reis .