romewekome.reismee.nl

Tom wint de Giro!!

Via het Life-blog van de NOS de tijdrit gevolgd!Wat een prestatie van Tom. We hebben een paar dagen mogen ervaren hoe zwaar klimmen is ,en dat is echt anders fietsen als een rondje Haarlem.Proficiat voor Tom.

Wij zijn de dag begonnen met het bezoeken van de Dom in Trento.Heel mooi en daarna afscheid genomen van Margreet en Nico.Zij gaan verder via de Venetië route.Nog even door het centrum gedwaald en toen de Adige opgezocht.Via een mooie route ,vooral veel druivenranken,zuidwaarts gefietst.Het dal werd smaller en het hooggebergte ligt nu echt achter ons.Zelfs het middelgebergte wordt steeds lager.Ook hebben we de Duitse taal achter ons en nu ..........De Italiaanse cursus is al weer heel wat jaren geleden,dus dat geheugen moet opgefrist......oeiii...Jacob heeft nog een beetje aan zijn Latijn,dus met handen en voeten erbij komt het goed.Het was erg warm (34')en besloten wat vroeger te stoppen.Een prachtig gelegen agruturismo kwam op ond pad en er was een kamer vrij.De koekoek roept en de avond valt en de ogen vallen ook dicht.We hopen dat jullie hebben genoten van het lange weekend ,met prachtig weer in Nederland en tot ons volgende verhaal!Jacob en Ankie

Eke en Hans

Geweldig wat schieten jullie op Ik ben weer in Haarlem .liefs Eke en Hans

marja en wim

Ha dappere fietsers, jullie gaan als een speer. Wij waren onlangs ook nog op een drielandenpunt, maar dan van Macedonië, Griekenland en Albanië. Groeten uit Haarlem

Petra en Dick

ook in het roze vandaag? groet van de benedenburen en pakket net afgeleverd. waren lekker naar Schoorl!

Loïs

Wat zijn jullie al ver gekomen! En 34 graden lijkt me knap pittig tijdens het fietsen, een afdaling zal dan zeer welkom zijn! Blijf genieten van deze prachtige tocht!
Liefs,
Loïs

Marian Smeding

Het verslag dat jullie doen straalt maar een ding uit: jullie genieten in optima forma! Wat een ervaring moet het zijn! Nog maar n "klein stukkie" en dan zijn jullie op het eindpunt: Rome. Nog veel plezier gewenst.

Luus

Dat ziet er weer goed uit.
En ik herkende de Ponto Scaligero direct, daar zijn wij (Marian en ik en mannen ) ook geweest.
Nou globe trotters de groetjes maar weer en nog veel fiets plezier.
Doeiiiiii