romewekome.reismee.nl

De Po-vlakte voorbij en de Mare Adriatico gezien!

Bij een heerlijk glaasje Grappa..(de eigenaar van het hotel hier aan de kust vlakbij Cervia vroeg....ja ..wèlke grappa..ik heb 5 soorten ...:-)...) schrijf ik jullie op het terras met zeer aangename temperaturen..

Vanuit Verona staken we de afgelopen 3 dagen in 260 kilometer lang de weidse Po-vlakte over ....onafzienbare velden met graan,mais...geen koe te zien.!

Veel kanalen,rechte wegen...leek soms wel de Beemster..of de Pontjes-route vanuit Uitgeest..maar windje mee,en het mooie Ferrara bekeken met zijn nog steeds bestaande stadsmuur van 9 km lang .De volgende dag nog een memory-tour door het met ruim 10 van fresco's en mozaïek voorziene kerken bezaaide prachtige Ravenna...

Nu dus aan de Mare Adriatico nabij Cervia..

Morgen wederom een memory-tocht naar Perticara in de Marche naar de camping van een oud-collega van Ank waar we jaren terug al eens waren..We gaan de Apenijnen in...beetje klimwerk...maar voor wie de Reschen-pas op kan....:-)....!

Tot weer-schrijfs...

Ank en Jacob

Piet en Leny

Zo op de foto's te zien gaat het heel goed met jullie. Het is vooral genieten en het fietsen doen jullie er gewoon even bij. Geniet van mooi Italië want voor je het weet ben je in Rome. Liefs van ons

Ruud Bartels

. . . en wij maar werken . . .
Maarreh . . Wat een fraai avontuur, jongens. En behoorlijk inspirerend, ook, als ik eerlijk ben.
Vooral langzaam fietsen nu, anders is 't veel te snel voorbij.