romewekome.reismee.nl

Op de camping

Vrij

Vrijdagmiddag 2juni aangekomen op de camping in Perticara.Een bekend adres want in 2001 en 2002 zijn we hier ook geweest,maar dan met de vouwwagen.Nu stond er een prachtige caravan voor ons klaar .Het was een genot om even zelf te koken en een ontbijtje klaar te maken.Het uitzicht blijft fantastisch ,het zwembad heerlijk en de rust prima.Gisteren on s 42jarig huwelijk herdacht en Jacob had een mooi veldboeket voor me geplukt.,Vandaag heerlijk geluierd en de beentjes hebben zin om het laatste stuk te trappen.Het is ons uitstekend bevallen om even een "break"te nemen en kijken uit naar de volgende dagen.We hebben wel iets bijzonders meegemaakt,want hoe hebben salamanders sex?wij hebben het bestudeerd.Als volgt:het mannetje bespringt het vrouwtje van achteren,draait zich helemaal om haar heen ,ligt stil ,het vrouwtje wipt een paar maal met haar staart en klaar.Vervolgens gaan ze ieder een eigen weg.Het was een leuke kennismaking van hoe doen hagedissen het,En dat allemaal op onze veranda!

Tot schrijfs,lieve groet

Ankie en Jacob

Christa

Ik bespeur een nieuwe tijdsbesteding? het bestuderen van het paar gedrag van dieren? ????
Wat hebben jullie tot nu toe een geweldige reis en volgens mij zijn de weergoden ook op jullie hand!
Succes met het laatste stuk en blijf genieten.

Eke en Hans

Wat een heerlijke reis ,nu in een stacaravan .Geniet van alles .We hopen ook snel weer op de fiets te zitten maar we gaan in Aug pas terug.i

ronald

Het ziet er allemaal mooi uit en jullie boffen wel met het weer,
hebben jullie al regen gehad?
Een goede manier voor Jacob om helemaal los te komen van zijn oude baan :)

Luus

Heerlijk dat jullie even lekker op de camping zijn even lekker je eigen eten inderdaad en tot rust komen,ook niet onbelangrijk .
Prachtig uitzicht hebben jullie daar en er zullen best wel herinneringen boven komen.
Wat leuk om ook weer wat te leren van jullie,,hoe de hagedissen het doen" zo zie je maar je bent nooit te oud om te leren.
Ik wens jullie weer prachtige en mooie fietsdagen toe naar het mooie Milaan.
Lieve groet van Luus

Chretienne.

Na ,sex verhaal' maar weer vlug op de fiets springen en je alleen bezig houden met ,Snelle Jelle'
Foto's zijn wel ,warmbloedig'!
Lieve groet.

edward

zo, dus jullie hebben nu inspiratie opgedaan op alle vlakken?