romewekome.reismee.nl

Nog lekker ff Rome en de kust doen..!

Nog lekker ff Rome en de kust doen..!

Zaterdagmorgen ontwaakt met gemengd gevoel :blij met ons behaalde doel ,maar ook jammer dat de tocht over.is!We hebben zo genoten !Iedere dag een nieuwe bestemming met onverwachte gebeurtenissen.Het geeft een heerlijk vrij en onafhankelijk gevoel.Een nomade,maar dan wel met een vaste uitvalsbasis.

Gisteren in Rome gewandeld.Het Panteon,piazza Navona met de fraaie beelden van Bernini,Trastevere .Heerlijk om weer even te zien.Op Campo dei Fiori was markt,gezellig om over te lopen,en lekker vers fruit gekocht.

Vandaag naar EUR gefietst(konden het niet laten).Een wijk in opdracht door Mussolini gebouwd ter ere van de wereldtentoonstelling in 1942.Maar die ging niet door wegens de oorlog.Heel modern en ruim van opzet.De architecten waren sympasisanten van de fascisten ,dus doorMussolini daarop geselecteerd.

Daarna door naar de zee gefietst .Via drukke wegen,zeker op de terug weg.Toen kwamen we op de autostrada terecht en vlogen de auto's ons voorbij.Niet zo veilig.Gelukkig heelhuids in ons hotel aangekomen.Een mooie dag.

Morgen nog een nachtje in een bungalow op de camping waar de fietsen worden opgehaald door de firma Soetens,waarna ons feest eindigt met de terugvlucht naar Schiphol .

Wij vonden het heel plezierig dat jullie met ons mee-reisden met leuke reacties,die we met plezier hebben gelezen.

Hier eindigt onze blog..

Arriverderci in Olanda!

Saluti van Ank en Jacob

Piet en Leny

Saluti en petje af voor jullie. Nog even genieten in Rome maar ook hier schijnt de zon. Xxx

Evelien Bakker

Welkom bij DE club. Hoop jullie snel te spreken. Zal wel feestweek zijn????.
Ben benieuwd naar de achterliggende verhalen.

Monique Wehnes

Gefeliciteerd!
Dank voor de verhalen
We spreken elkaar gauw en horen dan hopelijk nog meer mooie verhalen.

Chretienne.

Dat gevoel heet : weemoed...dan hebben jullie het heel goed gehad en...weer een ervaring om te koesteren.
Het was heel bijzonder om zo mee te mogen , fietsen '
Hartelijk dank en lieve groet .

marja en wim

Beste Ank en Jacob

Van harte gefeliciteerd met het volbrengen van jullie fietstocht naar Rome, we zijn trots op onze sportieve Peltenburg buren! Goede terugreis en we zien jullie snel weer, groeten Marja en Wim

Marja en Hemmo

Tjonge, wat een prachtige tocht en prestatie. Apart dat jullie het echt als een pelgrimage afsluiten in de Friezen kerk en het Vaticaan. Goede terugtocht naar huis en welkom op Nederlandse bodem.

Christa en Erik

Wauw wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt! Heel leuk om zo met jullie mee te reizen. Gefeliciteerd met het halen van jullie eindpunt en een goede terugvlucht.

Corina

Wat fijn dat jullie er zo van genoten hebben, voor straks welkom thuis.

Joke Oude Nijhuis

Hallo Jacob en Ank
Nu pas jullie reisverhaal gelezen. Wat een mooi verslag en wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt.
In veel plaatsen zijn wij ook geweest. Busolengo, Verona, Assisie en natuurlijk Rome.
Maar het leukste van jullie reis vond ik toch wel dat we op dezelfde dag aankwamen in Rome op 9 Juni.
Wij hebben het ook heerlijk gehad die 5 weken in Italië.
Wij hadden ook een minpuntje want er was ingebroken in onze auto tijdens een wandeling op de via Alliance.
Gelukkig geen waardevolle spullen maar wel onze tas met schoenen en een tas met vuile was uit de kofferbak.

Willen jullie nog een fietstochtje maken zijn jullie welkom in Tubbergen.
Een makkie toch?

Hartelijke groet uit Tubbergen.
Hugo en Joke.