romewekome.reismee.nl

Welkom op ons Reislog over de fietstocht naar Rome vanaf zondag 7 mei 2017 10.00 u...

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

We zie je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Saluut!

Ank en Jacob Botman

Inmiddels na 4 dagen fietsen in Hanbach aangekomen ...zo,n 330 kilo van huis. Vandaag langs de Rur gefietst op onverharde wegen..veel aspergebedden gezien..Het fietsen op Efiets en gewone Koga is goed te doen

Saluut vanuit zonnig Duitsland ...

De Botjes...????????

Donderdag 11mei,

Het was de warmste dag tot nu toe.

Bij de plaatselijke bakker in Hambach ontbeten en de lunch ingeslagen.Daarna naar de Rur gefietst om de route op te pikken.20km Rur en daarna een weidsuitzicht met veel koolzaadvelden en pas gepote maisplanten.De wind hadden we tegen ,dus lekker trappen.

Ook de eerste korte klimmetjes gemaakt en in de middag de heuvels van de Eiffel gespot.We krijgen overal hele vriendelijke en leuke reacties.Vannacht slapen we comfortabel met eigen douche en wc,heerlijk.In Vettweiss de eerste vakwerkhuizen gezien,dus we voelen ons echt in het buitenland.

Morgen richting Rijn en daar volgt een echte toeristische route,liefs van ons

Ingrid

Lieve Ank en Jacob,
Een dapper plan. Ik wens jullie een hele mooie reis en zal jullie zeker op afstand volgen. Veel succes en vooral fietsplezier.
Liefs, Ingrid

Nicolette

Het belooft allemaal wat! Zo spannend allemaal!
We zien elkaar zaterdag nog maar ook via dit medium wens ik jullie een fantastisch fietsavontuur toe!
Dikke kus, Nicolette

Erik en Corina

Veel plezier en mooi weer, hopen dat jullie windje in de rug hebben.

Truus

Hallo Jacob en Ankie
Wat een leuk idee om jullie zo te volgen.
Wij wensen jullie een hele fijne zonnige fietsvakantie toe, en ik kijk nu al uit naar jullie foto's en verhalen.
Liefs Truus.

Truus

Hallo Jacob en Ankie
Wat een leuk idee om jullie zo te volgen.
Kijk nu al uit naar de foto's en verhalen.
Ik wens jullie samen een hele mooie zonnige fietsvakantie toe. En geniet ervan.
Liefs Truus en goeie reis.

Edward

Lekker een stukkie fietsen. Goeie reis

Edward

Lekker een stukkie fietsen. Veel plezier en goeie reis

Edward

lekker een stukkie fietsen. Goeie reis en veel plezier

Tineke

Ben niet bij 7 mei, heb andere verplichting ??

magdavanbaal@gmail.com

Met het lezen van het boekje "Fietsen naar Rome met Marcus Aurelius" een kleine inkijk gekregen wat er allemaal op jullie pad kan komen. Veel plezier, goede reis en behouden thuiskomst.
Liefs voor jullie van ons, Magda.

Ronald

Heerlijke dag om te beginnen:
bandjes opgepompt;
kinderen en kleinkinderen in het gelid om afscheid te nemen;
billenvet en zonnebrand bij jullie;
succes !!

Huib

Ik vind jullie kanjers hoor! Geniet ervan en pas op bij de afdalingen!

Pauline

Gelukt! Om te reageren. He he, ook via deze weg dan: zet hem op!!! Jullie zijn de eerste in de vriendenkring die zulks gaan doen! Wie weet volgen er meer ??
Vandaag blijft het droog. Best lekker weer dus een goede start!! GENIET ERVAN,,!!

Marian Smeding

En dan nu op weg, uitgezwaaid door jullie kinderen , kleinkinderen en vrienden. Het avontuur tegemoet. Heel veel veilige km gewenst en vooral genieten van de tocht en elkaar. Liefs

Marianne en Bert

De eerste kilometers in de benen . Velen zullen volgen en wij volgen jullie . Een fantastische tocht toewenst. Lieve groet

Jacob

Hallo blog-volgers!wat een ontroerend afscheid vanmorgen met vlaggen (ook die uit Enkhuizen ).en toeters en dikke knuffels !na 90 droge fraaie kilometers thans al vroeg aan t diner bij VdValk in Leusden..met voor Jacobus een grosses bier..????????
Anekdote:tijdens de eerste stop bij het CS van A'dam maakten we kennis met een echtpaar die dezelfde route rijden..we stelden ons voor..en toen zij de dame,Mary..,toch niet dokter Botman hè..??Blijkt dat ze vanaf 1 maart in de apotheek op het Catharinahuis werkt!!en ze wonen ook nog 300 meter bij ons vandaan op de
Kampersingel..!hoe klein is de wereld!saluut!

Evelien Bakker

We hebben het er op de verjaardagen bij jullie (schoon)zus geregeld over gehad. 5 jaar geleden heb ik de tocht volbracht en met enige jaloezie volg ik nu jullie op de teis 'once in a lifetime'. Veel succes en vooral genieten!

Bram en Marjon Neuteboom

Wat ontzettend leuk om je stem nog even te horen. Zo vertrouwd...... heel veel plezier en Geniet met die bekende hoofdletter G!

Anita

Zo te zien, zijn jullie feestelijk uit gezwaaid en de eerste kilometers zitten erop.
Nog vele veilige kilometers, geniet en veel plezier.

Meriam

Inmiddels een dag onderweg, wens jullie een fantastische reis met veel mooie momenten
Ik ga jullie volgen, en simon is. Natuurlijk ook heel benieuwd waar jullie tegen aan lopen
Dikke kus

Chretienne

Met zonnebril op en glas in een hand fiets ik met jullie mee, wat een enig idee. Geniet van alle indrukken die jullie op zullen doen en vooral ....geniet van elkaar! Heel veel succes en denk aan een zeemleren lapje. Lieve groet uit Voorburg.

Chretienne.

Met zonnebril op en glas in een hand fiets ik met jullie mee, wat een enig idee. Geniet van alle indrukken die jullie op zullen doen en vooral ...geniet van elkaar! Heel veel succes en denk aan een zeemleren lapje. Lieve groet uit Voorburg.

Hans en Eke

Fiets heerlijk en niet te veel op een dag .De omgeving is ook prachtig

nicolette

ga zo door!

Hemmo en Marja

We volgen jullie op jullie ongetwijfeld mooie tocht. Niet het doel is het belangrijkste maar de tocht er naar toe, wie zei dat ook alweer? Beschermengeltjes nog op tijd gekregen? Heb het goed met elkaar xx

Piet en Leny

Lieve Ankie en Jacob. Al weer een paar dagen onderweg en het ziet er naar uit dat jullie erg genieten. Nog geen derde dag dip gehad? Een gezellig terrasje doet wonderen. Heel veel fietsplezier en ga veel mooie dingen zien. Wij gaan morgen op weg naar Kroatie maar dan met de fiets achterop de auto. Liefs. Xxx

Luus

Ha, fietsfanaten zet je me nou ook nog aan het werk als ik van de foto's zit te genieten!!
Nou ik heb ze gezien hoor de twee tulpjes.
Ik kijk uit naar de volgende zoekplaatjes en uiteraard naar het verslag.
Veel fietsplezier en groet van Luus

Claudi

Heerlijk om te zien dat jullie vanaf de eerste meters volop genieten.

Chretienne

Ankie, je man heeft wel hele leuke oren en pas op met ,snelle Jelle' .... voor dat je het weet ben je weer thuis! Geniet van elk moment, liefs uit Voorburg.

Christine

Lieve Mam en Pap,

Exact een week geleden zwaaiden we jullie uit.....time flies
Vandaag moederdag!! Dan mag je iets rustiger aan doen mam. Fijne fietsdag,
Dikker pakkerd Chris

Luus

Leuk te lezen hoe jullie genieten.
De lorely is voor mij een bekend stuk ik heb daar met Hanneke ook gefietst en we zijn daar naar boven geweest, prachtig uitzicht.
En wat de wijn betreft de riesling is heerlijk.
Wat leuk dat jullie de stads genoten steeds tegen komen, best gezellig !
En inderdaad Feijenoord kampioen, en Lee heeft gezongen het was een fantastisch feest in de kuip.
Nou lieve Ank en Jacob geniet lekker verder.
Groet van Luus