romewekome.reismee.nl

Even een kink in de kabel

Even een kink in de kabel..!

Zonder al te veel inspanning de eerste Alpenpas over,de Bucher Höhe..1250 meter ..De afdaling naar Telfs was nog 7 kilometer ..eerst geluncht op 'n bankje ,daarna vlogen we naar beneden 9 à 10 %...heerlijk ;opeens kletste er iets tegen mijn wielen...ik dacht 'n steen,wat raar,niks gezien...toen zag ik dat de I-phone houder was open gegaan (kort tevoren nog er uit gehaald om 'n fraaie overzichtsfoto van het dal te maken..en inderhaast niet geheel weer vergrendeld...menselijke fout...helaas pindakaas..!! )..Het talud liep steil naar beneden...ik heb nog gezocht. Ook later nog met de functie "waar is mijn I-phone"..maar het struikgewas ter plekke is zo hoog en ondoordringbaar en de locatie zo weinig exact ivm steile bergruggen...:-)...dus ...nieuwe I-phone 7...is verzekerd...gelukkig...Het toeval wil dat we nu slapen in hetzelfde hotel als vorig jaar op doorreis naar Noord-Italie..!!in Telfs...waar we ook de zwarte vilten hoeden kochten...

Morgen naar Pfunds...waar we een aantal keren een appartement hebben gehuurd voor de wintersport ..

Later weer !

Tineke

Jammer! Maar gelukkig ben je niet over de pho.. ik bedoel de kop geslagen

Marian Smeding

Oh wat balen van de phone. Je mist meteen veel adressen en herinneringen. Maar joj nog heel, dat is t belangrijkste! Op naar de volgende top....

Erik en Corina

Gelukkig niets ernstig, goede reis verder en denk om de afdalingen

Douwe

Oeps, ben je nu allerlei foto's en andere zaken kwijt?
Tip bij de aanschaf van je volgende phone: Overweeg om een draadloze te kopen, dat verkleint aanzienlijk de kans op een kink!

Meriam

Jeetje Ank wat een pech met je phone, maar verder goeie berichten en mooie tochten!!!!
Geniet verder, doen wij ook, wat is het hier prachtig!!!!
Kus meriam

Yvonne

Jammer maar gelukkig niet tussen de spaken gekomen ! Veel succes in de Alpen!

Chretienne

Fikse tegenvaller maar niet in het dal kijken maar hoog Sammy , kijk omhoog. Lieve groet.

Marja en Hemmo

Lieve Kanjers, hoop dat je snel telefoon kan vervangen. Genieten van jullie verhalen nu in Istrie. Morgen en vrijdag congres Psychiatrie. Wondermooi uitzicht over de baai. Zet hem op in de Alpen, taken care!!

Luus

Zonde, zonde, maar jij bent op de fiets blijven zitten en dat is het belangrijkst.
Wat leuk dat jullie op bekende plekjes komen, even herinneringen ophalen.
Veel plezier verder.
Doeiiiii

Marc H

WOW, wat een heftige tocht conditie tijgers !
Nog even volhouden .
Het ziet er fantastisch uit .
Enjoy en rustig aan , de paus heeft geduld.