romewekome.reismee.nl

Doel bereikt...!Romewekome...is ...Romehierzijnwe...!,

Vanuit ons heerlijke Agritourismo met zwembad vertrokken naaaaaarrrrrrrr.............. ROME..!het was weer heel warm..!en meteen stijgen...en druk verkeer ..dus af en toe getoeter ...dat doen Italianen trouwens graag..:-)..

We moesten vandaag ruim 700 hoogtemeters maken...om ff te proeven van de 7 heuvelen waarop Rome is gebouwd..!Onderweg een pondje pluk-verse abrikozen gescoord bij een boer onderweg....heerlijk ...warm van de boom..!

De Tiber weer bereikt en over een 10 km vrijliggend fietspad daarnaast rechtstreeks op het St. Pietersplein af...onderweg regelmatig aangemoedigd door Italianen die ons herkenden als Rome-pelgrims...

Het MOMENT..!!!het Sint-Pietersplein een gekkenhuis ! Mensen 2 uur in de rij voor een bezoekje aan de Kerk der Kerken!Maar voor ons een buitengewoon emotioneel moment dat we ons doel bereikt hadden!Gelukkig had het Vaticaans secretariaat tijd om ons testimonium te maken..!!

Aansluitend konden we in de Friezenkerk nog terecht voor een fraai stempel en leuk gesprek met de pastoor die voorheen bisschop van Den-Bosch was...!Hij miste Holland wel n beetje ..:-)

Nu 2 nachten in de Pope's suites ....om de hoek bij het Vaticaan....morgen rondje Pantheon-Piazza Navona-Pizza del Fiori...(voor Marleen gesneden koek....:-)...)...en zondag wellicht een mis in de Friezen-kerk en 'savonds een diner met onze kersverse Haarlemse fietsvrienden Pals en Mary..waarmee we dinsdag onze prachtige Rome-reis met een terugvlucht naar Schiphol hopen af te ronden...

Bijna over met onze Rome -reis......met zeer gemengde gevoelens...maar heel blij dat we de reis samen met jullie in zoveel nieuwsgierigheid en harmonie hebben mogen maken....het was voor ons een heel bijzonder pensioen-kado..!

Gelukkig is de reis nog niet ten einde...

A domani....Ank en Jacob

Rinus van beelen

Gefeliciteerd GEWELDIG wat een prestatie en wat hebben jullie het leuk gehad , fijne herinneringen om op te rug te kijken. Goede reis naar huis

Piet en Leny

Lieve Ankie en Jacob. Gefeliciteerd, het doel bereikt. Een geweldige prestatie en een prachtige en uitdagende fietstocht. Jullie zullen hier nog heel vaak aan terugdenken. Geniet in Rome en een goede terugvlucht, maar nu nog even niet. Xxx

Chretienne

Jammer dat ik niet langs de weg kan staan met gladiolen !
Bewondering en ,kostbaar bezit' voor later!

Wim en Magda

Prachtige route- Wat een prestatie-Mooie reisverhalen-Hele mooie foto's-De hele route bekeken met de atlas op tafel-2 uur wachten voor de kerk der kerken, maar ja soms moet je 2 uur in de rij staan bij een afscheidsreceptie!-Het testimonium willen we graag bestuderen-Vlug een datum afspreken voor het beloofde etentje, we zullen vragen of de Duitse,Oostenrijkse en Italiaanse flessen gereed staan.
Wat fijn dat alles zo goed verlopen is.
Liefs van ons en goede reis terug, Wim en Magda.

Karin en Jac Antonissen

Wat geweldig dat jullie nu in Rome zijn. Het zal een prachtige ervaring zijn en jullie kunnen terug kijken op geweldig mooie weken

mirjam

Hoi mensjes. Gefeliciteerd met het behalen van jullie doel. Goed gedaan hoor. Nog veel plezier daar en een goede thuisreis gewenst. Tot ziens. Mir (wilde een appje sturen maar dat heeft op dit moment niet zo veel zin...)

Meriam

Prachtig en heel knap :jullie hebben je doel bereikt!!!!!
Wat een mooie prestatie en wat fijn dat alles zo goed is gegaan
Ik zie jullie weer in Haarlem

Liefs meriam

Ingrid

Een hele knappe prestatie. Het moet een geweldige reiservaring zijn. En wat hebben jullie het snel gefietst. Geniet van het voldane gevoel en het mooie Rome.
Liefs, Ruud en Ingrid

Marian Smeding

Hoi kanjers, wat hebben jullie deze droom snel waargemaakt! Wat een prestatie. Daar mag je wel een pauselijke zegen voor krijgen. Hier zullen jullie nog lang met een goed gevoel op terug kijken. Tot gauw. Xx marian